Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Shopmanager Telecom Eeklo


Functie

Computer Checkpoint is een toonaangevende familiale KMO in België op vlak van verkoop en herstel van telecom, energie, computers en digitale technologie . De combinatie van onze voortrekkersrol in ICT-expertise vs Telecom vs energie maakt ons uniek. Dankzij onze focus op ondernemerschap, zin voor initiatief en innovatie hebben we al verschillende Awards in ontvangst mogen nemen. Onze nieuwste bedrijfstak die we aan het uitbouwen zijn? Humanoïde robots !

Computer Checkpoint is 33 jaar een erkend Telenet Center, BASE Center en Eneco center een betrouwbare partner voor particulieren, zelfstandigen en bedrijven, start-ups en scholen. De hoofdzetel van Computer Checkpoint bevindt zich in Sint-Denijs-Westrem. Haar 7 winkels liggen verspreid in Oost-Vlaanderen en Antwerpen. Om Computer Checkpoint’s positie als topspeler te blijven versterken zijn we op zoek naar die gepassioneerde talenten die het verschil maken!

We zijn op zoek naar een filiaalverantwoordelijke voor onze winkel te Eeklo

Wat je gaat doen

  • Je bent het visitekaartje van de winkel.
  • Onder jouw verantwoordelijkheid valt de dagdagelijkse taakverdeling en praktische zaken van de winkel zoals ervoor te zorgen dat de winkel er piekpijn uit ziet en het assortiment up to date is.
  • Elk lid van het verkoopsteam weet dat, indien ze vragen hebben over diensten, acties of promoties van Telenet, BASE, Eneco, Samsung,Apple, HP, ...én robots, jij steeds het antwoord kent.
  • Je bent de drijvende krach t voor de commerciële en financiële resultaten van de winkel.
  • Er verlaat geen enkele klant de winkel zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen door jouw team of jezelf.
  • Toch een minder tevreden klant? Je blijft rustig en vriendelijk en zorgt dat het niet tot een escallatie komt.
  • Je verzorgt de vakantie- en werkplanning van je team op een efficiëntie manier en bespreekt dit met HR.
  • Een aantal administratieve taken uitvoeren,
  • Het grootste deel van je takenpakket bestaat uit zelf mee verkopen.


Wie je bent

  • Jouw hart gaat sneller slaan van verkopen en je commerciële skills heb je al enkele jaren kunnen ontplooien.
  • Je ben computermindend en heb een voorliefde voor alles wat met technologie te maken heeft
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en denkt mee met het bedrijf.
  • Je communiceert op een duidelijke manier met de zaakvoerder, je team en de klanten.

Jouw profiel

De ideale kandidaat voldoet aan het volgende profiel:

  • Je beschikt minimum over een opleidingsniveau middelbaar onderwijs en bent enthousiast en gedreven.
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring in een commerciële omgeving en hebt zin in meer verantwoordelijkheid
  • Reeds ervaring in een leidinggevende functie is een pluspunt
  • Je bent een teamplayer en flexibel ingesteld. Dit betekent dat je je collega’s bijspringt of eens een half uurtje langer werkt om een extra vergadering bij te wonen.
  • Je beschikt over communicatieve en organisatorische vaardigheden en bent commercieel ingesteld.
  • Je bent resultaatgericht en representatief.
  • Je beschikt over een rijbewijs B want je moet je kunnen verplaatsen naar de andere filialen en/of leveranciers.
  • Je vindt zaterdagwerk geen probleem. Ook de werkuren (ma/vr.: 10-18.30u-za:10u-17u met vrije dag in de week) vormen geen probleem.
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Een commerciële strategie bepalen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

-contract van onbepaalde duur

-een job met heel wat verantwoordelijkheid binnen een dynamische & vooruitstrevend bedrijf

-marktconforme verloning- pakket te bespreken ifv ervaring

-constante salesondersteuning (interne en externe coaching) en regelmatige opleidingen

- hechten belang aan jouw input

- teamevents en incentives

- familiale sfeer

Solliciteren

Yowendy van Acker
09 329 32 31
marketing@eccp.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht